Black Friday - på Nordgreen måden

Black Friday - på Nordgreen måden

Posted by Pascar Sivam on

Kort sagt er Black Friday en smule crazy. Der er høje forventninger, det er aggressivt promoveret, og der bliver måske endda handlet endnu mere aggressivt. I det meste af verden er det et finansielt fænomen, men i USA har det udviklet sig til en kontakt-sport.

Black Friday er så mange forskellige ting, men til stor overraskelse er det sjældent et egentligt godt køb.

Stol på os. Vi har undersøgt det: De fleste Black Friday tilbud er langt fra så fantastiske, som de bliver markedsført som. Og hvis du ikke, så læs med her og find ud af hvorfor, samt hvordan vi har sørget for at vores tilbud ikke falder i samme fælde.

 

1. De fleste Black Friday tilbud er slet ikke tilbud.

Oftest er de største tilbud på produkter, der er mindst et år gamle, mens de nyeste produkter kun er på tilbud i ekstremt begrænsede partier og med små besparelser samlet set. Nogle butikker hæver endda deres priser i månederne, der leder op til Black Friday, så deres tilbud virker mere ekstreme, mens de mest populære items - såsom vintertøj, fitnessudstyr og fjernsyn, faktisk er billigere efter jul end på Black Friday. Ud fra dette er det klart, at det gamle ordsprog står: Hvis det er for godt til at være sandt, så er det det højst sandsynligt også. Der er kunsten bag reklamer.

  1. De bedste Black Friday tilbud finder du online.

Det, der bliver promoveret som et “in-store eksklusivt tilbud” er næsten altid også tilgængeligt online. Oven i det bliver de fleste af disse tilbud tilbudt i løbet af ugen og kommer ofte med gratis forsendelse og andre frynsegoder (hej til gratis prøver!), som ikke bliver tilbudt i de fysiske butikker. Det er især sandt for mode-items, såsom tøj og tilbehør. I forlængelse betyder det, at Black Friday tilbud på de bedste ure til mænd og kvinder uden tvivl findes online. Andre varer, inklusiv tech gadgets som bærbare computere og tablets, vil også have de bedste tilbud på Cyber Monday.

  1. Hvis du shopper i butikkerne, kommer du nok til at købe mere end planlagtd.

Black Friday er den største drivkraft for indtægt for de fleste store firmaer, og de tager ikke let på det. De ansatte er blevet specielt trænet i at holde kunderne i butikken i så lang tid som muligt. Layoutet i butikkerne er også designet med henblik på at opmuntre til impulskøb. Der er med vilje holdt et lavt niveau af lagerbeholdning på mange produkter for at få folk til at slå til på stedet. Produkter bliver flyttet fra deres normale placering til nye hylder, der tvinger kunderne til at lede i de forskellige gange. Butikkerne har altså mestret mange forskellige tricks, der skal øge salget i butikkerne på Black Friday, og selv de mest kyndige kunder kan falde for disse.

Vores bedste tilbud på vores bedste ure er på vej!

 

Black Friday & Nordgreen

Black Friday 2018 er vores første hos Nordgreen, og vi er fast besluttede på at gøre det til en god ud. Som en nyere start-up, er vores kunder ekstremt vigtige for os, så vi ville gerne være sikre på, at vores tilbud ikke blot var det værd, men også anderledes, spændende og i det mindste kunne gøre op for den forvirring og kaos, der normalt hører til Black Friday shopping-oplevelsen.

Vi fandt inspiration i en af de bedste følelser fra denne tid på året - at åbne en pakkekalender, så fra mandag den 19. November, vil man lukke op for et nyt unikt tilbud hver dag i den uge. Der vil være fem forskellige tilbud i alt, som alle er nogen, vi har sørget for ikke er blevet set før i årets løb og som bygger op til vores største og bedste Black Friday tilbud på selve dagen. Mens vi ikke vil røbe alt, så kan vi garantere dig for, at dette ikke er noget, du vil gå glip af!

Fra alle os hos Nordgreen - vi ønsker dig en glædelig jul og god shopping!

← Older Post Newer Post →

Blog

RSS
Vores 'Never Stop Giving' COVID-19-nødhjælpskampagne

Vores 'Never Stop Giving' COVID-19-nødhjælpskampagne

By Jesper Stoltze

COVID-19 har kastet os alle ud i en global sundhedkrise og en økonomisk nedtur. Ordet “krise” på japansk (危機 = kiki) består af de kinesiske...

Read more
Nordgreen x Mathilde Gøhler: Q&A Behind the Scenes

Nordgreen x Mathilde Gøhler: Q&A Behind the Scenes

By Jesper Stoltze

Unika is the fifth timepiece in the Nordgreen collection that comes as a celebration of open-minded beauty. Nordgreen x Mathilde Gøhler combines all the unique...

Read more